Dagen har da gått på en måte.

 

 

 

 

Ja da jeg kom meg opp i dag også på ett vis, smertene var veldig sterke når jeg våknet så ille at jeg brukte to timer bare for å komme meg ut av senga. Tok da mine smerte lindrende medisiner som er Paracet 500 mg, de hjalp bare så vit men iallefall sånn at jeg kom meg på butikken for å handle inn for denne uken.

 

Da jeg kom hjem så var det litt bedre enn da jeg våknet, så når venninnen min ringte så gikk jeg opp til henne for da var smerten på det nivået som jeg er vant til så da gikk det bra. Så da var det på mitt normale nivå så jeg gikk opp til henne og drakk noen kopper kaffe og skravlet litt, så gikk jeg i butikken og handlet litt for henne også så hun fikk i hus det hun manglet også.

 

Så gikk jeg hjem og la meg på sofaen for å slappe av, fy å det blåser en del og det gjør det vist overalt så dere som er på veien kjør forsiktig. Og ikke minst dere som er på sjøen gå i land, så dere er trygge for du og deres båt er ikke herre over naturkreftene så ta dette som et varsel.

 

Snøen faller på fjellovergangene våre her i landet så kjør forsiktig, dere har noen som venter på dere og er glad i dere.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg