Dagen er nesten gått fra meg, å jeg har ikke handlet enda.

 

 

 

Jeg har gått tur i dag og den ble lang, gikk i hele fem timer så jeg er utrolig sliten på en god måte. I kveld skal jeg ikke legge meg på sofaen for da blir det bare tull med nattesøvnen i natt også, det første jeg må gjøre nå er å gå å handle inn litt er jo litt igjen på denne ukens matbudsjett så det går helt fint. Har faktisk lyst til å kose meg litt i kveld, veit ikke med hva men noe blir det jo lagde meg en burger til middag har lyst på noe til kvelds også som er varmt så det skal jeg nå.

 

 

Så skal jeg kose meg med tv og kanskje male litt på bildet jeg har startet med, blir nok til at det blir ett innlegg til i kveld når det veit jeg ikke for tiden flyr jo fra meg nå om dagen.

 

Jeg skal ikke klage på at tiden går fort for det er faktisk veldig deilig, det har faktisk ikke vært slik bestandig så jeg sier til meg selv kanskje alt har snudd nå får håpe det for å slite med angst og depresjoner det gjør dagene lange og vanskelig å komme seg igjennom. Og med dette pokkers viruset vi har fykende rundt oss så er jo ensomheten veldig stor, da blir angsten og depresjonen også veldig stor og tung å bære alene men det må jeg jo for det er bare meg så da må jeg klare alt alene.

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget sånn at jeg ikke skriver meg helt bort.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Kvelden har vært rolig og fin. Jeg satt også i solen på turen min, spiste formiddags maten ute på en stubbe i solen. Jeg koste meg virkelig med maten.

        Ønsker deg en riktig fin kveld og en god natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    1. For min del gjør det ikke noe at du skriver deg bort, men du skal jo handle og ha deg middag! Burger her godt, men bare av og til. Pleier å kjøpe en pakke med to burgere i, som den lokale butikken lager der. Mye lokalprodusert mat. Kjekt synes jeg når det er sommer, sitte ute å grille seg en burger. Smaker så godt. Forresten fått to pakker med elgkjøtt, så det skal bli karbonader i morgen. Skal på butikk i morgen. Meldt sol så det lover godt.
      God middag til deg. Klem i til deg i fra meg. Ps. Du er bare råsprek altså! Ikke sovne på sofa.

      1. Nå har jeg vært og handlet for helgen å det var godt og få gjort det.

        Jeg laget min burger selv med kjøttdeig og grønnsaker inni veldig godt.

        Ja det er godt med elgkjøttdeig det har jeg i frysen som jeg fikk av sønnen til venninna mi.

        Jeg tok butikken i dag for da slipper jeg å tenke på det i morgen, da skal jeg være mesteparten av dagen ute.

        Jeg syntes det var så godt å gå på tur i dag, var så veldig fint vær så jeg gikk i korte armer det var deilig det.

        Middagen var helt himmelsk den.

        Ble ikke til at jeg har slappet av i dag så det var ingen fare for å sovne på sofaen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Herlig – kanskje du er på vei opp av kjelleren og over kneika. Synes sinnet ditt er mye lysere og lettere om dagen..
      Veldig koselig…God klem fra meg..

      1. Ja det er blitt mye lysere i sinnet mitt, det er godt å kjenne for meg også for da ser jeg også lysere på livet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt når den kommer.

        Kjempe klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg