Dagen er nå snart over, jeg har skrevet handleliste så alt er klart til i morgen.

 

 

 

 

Har ikke gjort så mye i dag jeg gikk meg jo en fin tur på morgenen i dag, å så har jeg skrevet handlelisten sånn at alt er klart til å gå for å handle når butikken åpner i morgen. Jeg elsker å komme meg i butikken så tidlig som mulig så jeg slipper å være der når det er mye folk der, for da føler jeg meg ikke vel og får ikke handlet det jeg skal og det hadde blitt for dumt spør du meg. Sånn er det bare for jeg er ikke slik laga at jeg gidder å gå i butikken mer enn en gang i uka for meg selv, men jeg går gjerne å handler for venninnen min for det er for å hjelpe en annen som trenger meg så det gjør jeg med glede.

 

Har fått med meg farmen og at han Henrik røyk ut, lurer på hvordan han klarer seg på torpet jaja det gjør han nok men håper han ryker ut der også. Blir vel han Rob som blir storbonde neste uke, er jo ikke sikker men det er jo lov å håpe.

 

 

Nå skal jeg snart krype til sengs sånn at jeg klarer og komme meg opp i morgen tidlig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. God morgen fine du! Du er nok ferdig med handlerunden din allerede. Jo, så da Farmen og Kåre vant. Denne Herman ender vel fort ut av Torpet får vi håpe. Blir nok Rob som storbonde og litt sabotasje der kan det vel bli. Skal ikke på butikk i dag, men tenker at jeg går i gang med og vaske hus. En grundig vask må til.
      Ha en fin dag og uke. Klem til deg fra meg.

      1. Er ferdig med handleturen kom hjem for over en time siden, deilig å få det unna så slipper jeg og tenke på det en stund.

        Det var kjempegodt at han Kåre vant den tvekampen, og jeg håper at han Henrik ikke kommer inn igjen på farmen fra torpet. Det er nok han Rob eller Mamma G som blir storbonde denne uken vi får se til tirsdagen, og da kan det nok bli en del sabotasje denne uken også.

        Jeg har tenkt å vaske litt senere i denne uken for jeg vasket på lørdag, men det blir mye støv og slikt stor rent gjorde jeg før sommeren jeg tar det som oftest til våren.

        Ønsker deg en kjempefin dag og uke.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja da er en ny uke og måned i gang, hvor blir dagene av. Fornuftig å lage handleliste å holde seg til den, for ellers er det fort gjort å glemme det man skal ha og heller komme hjem med noe man ikke hadde planlagt. Jeg gjorde helg og ukeshandel forrige uke, så nå trenger jeg ikke gå i butikken på noen dager.

      Ønsker deg en fin mandag 🥰

      1. Ja det er en ny uke og ny måned med nye muligheter, ja hvor blir det av dagene tiden går så fort.

        Jeg har alltid med handle liste med utregninger på hvor mye det koster, sånn at jeg holder budsjettet mitt.

        Jeg har også vært slik før at jeg aldri kom hjem med det jeg skulle ha, glemte alltid kjøpe lyspærer men da alle hadde gått så var det bare å kjøpe inn.

        Nå skal jeg ikke på butikken igjen før på mandag hvis jeg ikke går tom for noe.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja handleturen var jeg ferdig med klokken 08.20 var jeg hjemme igjen.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld og ei kjempefin uke.

        Klem fra meg til deg.

          1. Jeg pleier alltid å handle tidlig, for da er det mindre folk i butikken.

            Ja nå er jeg ferdig med handlingen for denne uka.

            Ønsker deg en kjempe fin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg