Dagen er gått ja lørdagen forsvant fort i dag.

 

 

 

Dette bildet ble tatt på en av mine turer det er tatt i fra en park som kalles magasin parken, du ser både fossen og elva som deler byen vår i to jeg står på den siden som kalles sentrum og du ser også vår vakre kirke som ligger på vestsiden av byen. Det er også på den siden angrepet skjedde i fjor der byen vår ble fem personer mindre, det er jo noe dere alle sikker fikk med dere for det var direkte sendt på tv2 nyhetskanalen hele kvelden   det var den mest skremmende kvelden i mitt liv i nyere tid.

 

Legger også ved ett bilde jeg tok i sommer av kirka vår senere i innlegget, ja det var ikke det innlegget skulle handle om eller kanskje det var nettopp det.

 

Jeg gikk meg en tur litt sent i dag ja morgenturen ble ettermiddagstur, og da gikk jeg innom kirken for å bare sitte der og kom i prat med ei til som hadde det samme ærendet det var ei av de som mistet noen den vonde oktoberkvelden for ett år siden ja nærmere bestemt 13 oktober 2021.

 

Så var jeg i butikken for å pante flasker men gjett hva jeg gjorde trykket på feil knapp og tapte hele panten på 150 kroner for jeg trykket på røde kors lotteriets knapp, det skal jeg aldri gjøre mer verken bevist eller ubevist for jeg skulle trykke på den grønne men trykket feil men gjort er gjort sånn er det.

 

Her kommer to bilder av kirken vår.

 

 

 

Tok ikke noen bilder inne i kirken for det glemte jeg rett og slett.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

4 kommentarer
    1. Kongsberg kirke er en av de mest fantastiske kirker jeg har vært inne i. (Og det er ikke få). Du må huske på å ta bilder inne neste gang du er i kirken og dele på blogg. For den kirken er faktisk noe for seg selv.
      Å trykke på feil knapp på panteautomaten har jeg og gjort. Slikt er ergerlig.
      Lag deg en fin søndag. Ser det er gudstjeneste med etterfølgende kirkekaffe i Kongsberg kirke i dag. 2 barnedåper og utdeling av 6 års bok til menighetens 6 åringer. Det betyr relativt mange i kirken, lett å bare gli inn og være der uten at man blir lagt merke til.

      1. Ja den er kjempefin og jeg har også vært inne i mange, Ja jeg skal ta bilder neste gang jeg er inne i kirken og skal dele dem på bloggen men da må det ikke være så mange i kirken.

        Ja det er surt å trykke på feil knapp på panteautomaten, de pengene hadde jeg faktisk trengt men slik ble det ikke.

        Jeg våknet da gudstjenesten var godt i gang så får ta det en annen gang.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det syntes jeg også at de ble og kirken vår er veldig fin. Ja det er spennende med alt som er gammelt for de er så fotogene de byggene.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg