Dagen ble fin værmessig, prøvde å få tak på legekontoret.

 

 

 

Dagen startet med ett smell klokken 06.00 var vell en eller annen som gikk på jobb, men jeg lurer alltid på om det er nødvendig og smelle slik med dørene og det er det vist høres det ut som.

 

Så da fikk jeg god tid til frokost og kaffekoppen min, så leste jeg noen blogger som jeg pleier. Ble ingen blogg skriving på meg i går, hadde slike smerter at jeg ikke klarte å tenke meg om og få noe inspirasjon.

 

I dag så har jeg prøvd å få tak i legekontoret og der var det vist mange andre som prøvde på det samme, får prøve igjen i morgen og håper da at jeg kommer i kontakt med dem.

Har også vært oppe hos venninnen min på kaffe og skravling og det  er godt med disse skravle stundene for oss begge to, så var jeg oppe i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte.

 

Nå som kvelden er kommet så går det mye i tv titting, og dette innlegget som jeg sitter å skriver akkurat nå.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

11 kommentarer
    1. Nå ble jeg faktisk litt småirritert på deg 😉 Begynner å lure litt på, ikke mye, bare litt, om det er så alvorlig. Altså… nå vet ikke jeg om du har høytalerfunksjonen på mobilen din. Fikk ikke tak i legekontoret, mange som gjorde det samme? skriver du. God dag og velkommen, mange som ringer for øyeblikket.. vennligst vent er vel vel noe vi alle har hørt. Tror rekorden min er nesten en time. fikk både vasket doet og ryddet på kjøkkenbenken når jeg ventet. Om det er noe som virkelig er verdt å vente på.. så venter vi. Selv om vi må “lide” oss gjennom noe muzakmusikk, eller heismusikk som noen kaller det, noen minutter. Noen instanser sier også fra “Du er nummer x i køen, vennligst vent. Igjen, da venter vi tenker jeg om det er seriøst viktig, som ikke kan vente til i morgen. Skravle og drikke kaffe kan vi gjøre en annen dag, Nå burde avsluttet med noen fine ord og tanker til deg, som du absolutt fortjener.

      1. Ja men de avbryter jo når de går til lunchen og så ringte jeg igjen etter den var ferdig, men måtte avslutte etter en times venting så tar jeg det igjen i morgen. Her var det ingen musikk bare ringelyd mange som ringer for øyeblikket, og ja disse smertene og ingen følelse i fingrene er da ille nok for meg og ja jeg fikk den samme beskjeden at det er mange som ringer og da regner jeg med at det var flere som ikke kom fram til legesenteret. Jeg har høytalerfunksjon på mobilen men å vente i to timer da er grensen nådd.

    2. Å du albertine burde klappe igjen!!!!!!!!
      Snakk om drittslenging
      AudMarit stå på i morgen du, for du bør virkelig få tatt et røngt bilde av den handa di.
      Er sikker på at du får fatt i de i mårå 😉
      Lykke til, å ikkje bry deg om det svaret albertine ga deg
      Klem fra meg, ha ein fin kveld
      Eg heier på deg

      1. Jeg skal ringe igjen i morgen og jeg gir meg ikke, ja for jeg må få tatt nye bilder. Jeg bare svarte henne så går det vel greit.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      2. Enig med deg, jeg også heier på Aud Marit. Som er et menneske som har min største respekt. Men også nesten sikker på at du er enig med meg. Det er vel bare snakk om hva som skal ha første pri.. 😉

    3. Før i tia, måtte vi oppsøke legekontoret. Da var det ingen telfonservice eller internett. Vi møtte opp om morgenen på venterommet, ofte med stakkars syke grinete unger, gjerne med medbrakt matpakke. Verse god neste sa legen i hvit frakk og et stetoskop rundt halsen, etter vi hadde sittet på en pinnestol halve dagen, i verste fall hele dagen. og det godtok vi uten å mukke. Vi er rett og slett blitt kanskje litt bortskjemt? Stå tidlig opp i morra, ring legen presist ved åpningstid. Sett på kaffen, se ett eller annet på TV. Alt annet enn å få en time og få orden på helsen og bli kvitt smerter er vel uvesentlig,

    4. Du får bare stå på å ringe. Når du får time be om å få røntgen for fingrene. Det fikk jeg for mine fingre var vonde og nummen. Det oppsto etter armbruddet, men det viste seg og være artrose. Her på min kant av landet går man inn på HelseNorge å bestiller time. Men det er vel ikke sånn hos deg? Lykke til i morgen. Håper det ordner seg. Klem til deg fra meg. Ps. Har fått nett igjen.

      1. Jeg startet å ringe med en gang de åpnet, og i dag fikk jeg fort svar og fikk time klokken 11.00 i dag. Hun bestilte pasientreise til meg. Det kan vi nok her også men det veit jeg ikke hvordan jeg gjør det, og så vil jeg prate med den som sitter i resepsjonen for det er jo folk jeg kjenner etter mange år ved samme legekontor.

        Jeg håper også at det blir en ordning på den armen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Lykke til hos legen idag, Aud-Marit🙂
      Håper virkelig du får komme på røntgen idag, og at du deretter får hjelp med smertene dine
      Klem til deg🙂💐

      1. Jo takk jeg gruer meg noe så innmari til den timen, jeg håper også at jeg får hjelp til den armen med røntgen og resten. For jeg holder ikke ut noe særlig lenger.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg