Dagen ble bedre enn forventet fra min side.

 

 

 

Da jeg sto opp i dag så var jeg ikke særlig i god form, så det jeg tenkte da var pokker heller. Uansett hvor dårlig formen var så karret jeg meg i butikken for å handle det jeg trengte for denne uken, da jeg kom hjem så spiste jeg litt frokost og det viste seg at jeg var sulten. Jeg pleier å si at det er dumt å gå på butikken sulten, noe jeg gjorde i dag ja jeg måtte det faktisk for jeg måtte handle inn det jeg trengte til frokosten sånn er det bare noen ganger.

 

Men smertene i kroppen ble ikke noe bedre av å spise to knekkebrød med ost på, så da var det bare å svelge ned to paracet 500 mg  det er det eneste jeg har og hjelpe meg med.

 

Så tok jeg på meg ett par sko og ei jakke og gikk ut på tur, for jeg orket ikke å bare sitte å se på sport i dag. Da blir man jo helt firkantet i øya av og se på denne flimrekassa, ja jeg er en kjempe sportsidiot men i da fikk sport være sport for jeg ville ut i finværet og det ble varmt og godt i dag også så det var deilig. Fylte termosen med kaffe og hadde varme pølser i en annen termos som er egnet til den slags, er så deilig med en skogstur nå som det ikke er så mye orm ute enda.

 

Da jeg var på tur hjem igjen i 12 tiden så ringte venninnen min og hun lurte på om jeg ville komme opp til kaffe og noe å bite i, gikk først hjem med sekken med turutstyret i så gikk jeg opp til henne for det er høyde punktet på dagen både for meg og for henne. Vi skravlet om alt og ingenting over en kopp kaffe og kokosbolle de var vidunderlig gode, så gikk jeg opp og handlet litt for henne det er noe jeg gjør med glede. Da jeg kom ned igjen til henne så skravlet vi litt til og så gikk jeg hjem på glatta, gikk på tryne en gang men det gikk bra det også men da jeg prøvde og komme meg opp igjen så kom jeg på at jeg måtte jo innom apoteket for å hente antibiotikaen min så jeg fikk begynt på den kuren. Tok en klokken 14.30 og tar en før jeg legger meg så er jeg i rute, så får jeg håpe at formen er litt bedre enn i dag morges i morgen.

 

Sorry om det er noen skrivefeil for det blir det noen ganger fra min side, men det går nok bra får jeg tro.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen. Godt at du fikk medisinen din og kunne starte kuren. Halsbetennelsen slipper snart taket skal du se. Var ofte plaget med halsbetennelse og ble veldig dårlig. De ble fjernet og siden har man ikke hatt det. Man kan jo ikke se på flimrekassen hele dagen, jeg fikk med meg at det gikk dårlig i hopp og flere ble diska. Ikke noe kjekt å falle når det er glatt ute, men godt at det gikk bra. Vet at Marna kom inn til Farmen og i kveld får vi se videre. Ønsker deg en fin dag og klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempefin å få startet kuren nå, så er det bare å vente på at den halsbetennelsen skal slippe taket. Jeg skulle fjernet mandlene for mange år siden, men hver gang de skulle tas så hadde jeg halsbetennelse så da måtte jeg bare glemme så de ble aldri fjernet.

        Nei jeg har ikke sett så mye på den i dag heller, jeg fikk høre om det på nyhetene at det ble mye disking av de kvinnelige hopperne fem til sammen. Nei det var faktisk ganske så vondt å falle på glatta, var ganske så blå på knærne i dag tidlig.

        Ja jeg syntes det var litt dårlig å røpe at hun vant torpet lenge før hun kommer inn på farmen, da er jo spenningen borte for min del og sikkert flere enn meg. I kveld er det farmen det blir spennende å se hvem som blir storbonde, blir vel en av de to unge damene det er jeg nesten helt sikker på.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg er litt bedre i dag, så nå kommer snart toppformen igjen får jeg håpe. Nei det er ikke noe kjekt å være syk. Takker for godbedringsklemmen fra deg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg