Dag har blitt kveld, ja tiden går fort i det nye året også.

 

 

 

Dagen startet med en frokost og litt kaffe eller skal jeg si mye kaffe, leste også en del blogger for det syntes jeg er veldig fin avkobling og svarte på en del kommentarer som hadde kommet inn kvelden før og på natt eller morgentimene. Det er også en fin måte å kutte ned på røyken å ikke spurte ut på verandaen for å ta en sigarett så fort jeg våkner, men isteden for lager meg frokost og spiser den og koser meg med å lese noen blogger. Jeg har tatt sju røyk til nå i dag så jeg kan jo si at jeg har trappet ned mye allerede, for på denne tiden for bare en uke siden så hadde jeg tatt 19 røyk så når jeg er nede i sju i dag. Og jeg tar ikke hele heller for jeg syntes ikke det er noe godt heller, så det går fortere enn jeg hadde forestilt meg å slutte helt for hvorfor røyke når det ikke er noe godt lenger.

 

Jeg har også vært ute på tur i dag gikk 15000 skritt og det var mye på glatta som er ute nå, det har yret og små regnet som gjorde det veldig glatt. Så jeg måtte følge med for hvert skritt jeg gikk for ikke å gå på tryne eller ned i spagaten, så når jeg kom hjem så var jeg utrolig sliten. Jeg satte da i gang å lage meg middag i dag ble det noe lettvint jeg tok noe strimlet kyllingkjøtt jeg hadde i fryseren med sursøt saus med litt grønnsaker i, kuttet opp noen kokte poteter og rester av blomkål og brokkoli og slengte alt i stekepanna gjett om det var godt ja det var kjempegodt.

 

Så ble det til at jeg tok meg en middagshvil som ble litt lengre enn jeg hadde planlagt, jaja hva gjør vel det for nå er jeg så trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde øynene mine oppe lenger.

 

Skal nå se litt på flimrekassa en stund til før jeg finner senga og tar kvelden her, ja jeg skal tidlig opp i morgen for å handle inn det jeg trenger for denne uken har jo skrevet handleliste men denne gangen uten å ha kunnet regnet ut hva det kommer til å koste for jeg veit jo ikke hvor mye prisene har gått opp. Men med de samme prisene som før jul så kommer det på 180 kroner for alt jeg skal ha, har hørt at matvareprisene skulle opp etter nyttår så noe dyrere blir det vel tror jeg da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Da tenker jeg du har vært på butikken å handlet. Har hørt at matvareprisene går opp og man får bare være bevisst på hva man putter i handlevogna.
      Flink du er med nedtrappingen og nyter frokosten til fulle. Jeg gjør det samme. Frokost og leser aviser på nett, og blogger må jeg ha med. Ser på en krimserie som er spennende, rett og slett nifs. Været i dag er noe bedre enn i går, men en god del vind. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg var hjemme igjen etter handleturen klokken 08.30. Jeg handler på Kiwi og der var det ikke blitt så mye høyere, ja man må være bevist på hva du putter i handlekurven.
        Ja må jo det for jeg har lært at frokosten er det viktigste måltidet om dagen, og det er ett koselig tidspunkt på dagen også med kaffe og lese bloggene til mine med bloggere.

        Har vært grått og trist men ikke regn og godt er det.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg