Da var nok en dag som er blitt kveld.

 

 

 

 

 

Det er noen dager som man ikke kommer i gang før langt på dag, ja det ble virkelig langt på dag i dag klokken var jo 12.00 før jeg kom igang i da men ingen ble forsømt selv om jeg sov til langt på dag.

 

Jeg var å handlet noe jeg glemte i går gikk hjem med det, så la jeg ut på en lang tur i dag også. Jeg gikk helt uten mål og mening, mange ganger så er det de turene man får best utbytte av. Gikk tur med stopp og kos i skogen, der spiste jeg middagen min hadde med pølse i lompe pølsene hadde jeg på termos og en til med kaffe. Alt må ikke planlegges fra a til å, jeg liker best å ikke planlegge noen verdens ting bare ta på sekken og gå. Litt forberedelser er det jo og det er å koke pølser å ha i termos, pakke sekken med det du trenger for å få en koselig tur mer skal ikke til.

 

Så man kan si at jeg har kost meg i dag, det skal jeg også i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg