Da var nok en dag gått over til kveld.

 

 

 

Ja så er det kveld igjen og det har ikke skjedd noe spennende i dag, men det er jo slik livet har blitt i alle fall på vinteren. Senere kan jeg jo bruke den til å reise litt mer men da må jeg begynne å spare i det små, er ikke mange kronene jeg kan unnvære sånn som det er nå kanskje 500 hundre i året kommer ikke langt med det.

 

Det var ikke det jeg skulle skrive om men det bare ble slik, dette er mitt liv og mine ønsker framover.

 

Dagen i dag så har jeg vært på en liten tur men jeg glemte å gå i butikken så jeg har ikke data på telefonen, men jeg skal prøve å huske det i morgen men gjør jeg ikke det så går det bra.

 

Men jeg skal ikke klage over det jeg ikke kan eller klarer å nå av det jeg ønsker å oppnå,  men noen av mine mål er jo noe jeg skulle klare å nå innen 2023 og det skal jeg kanskje  er kanskje litt  pessimist nå for jeg har liten tro på at jeg får det til.

 

Angsten har gnagd meg i dag, og da er det bedre å ikke konsentrere seg om ting jeg skal jobbe ekstra med. Ja jeg har til og med tenkt er jeg verdt å ha det bra, og da var mitt eget svar på det nei sånn er det bare noen ganger.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Når alt er dyrt må man spare lenge. Håper du har fått tak i kort til mobilen. Jeg har abonnement hos Chilimobil, betaler 149 kr i måneden. Tidligere var det Telenor og det toppet seg da regninga kom på over 500. Ringer sjelden bare om jeg må.

      For et drama det ble i Farmen kjendis i går. Tror det er bedre med den vanlige Farmen og droppe Farmen kjendis.Klem til deg fra meg.

      1. Ja må spare lenge nå som alt er blitt så dyrt. Jeg har ikke hatt mulighet til å kjøpe kort til telefonen må vente til mandag, får ikke abonnement for jeg har hatt mange betalings anmerkninger men det er borte nå men hva hjelper det.

        Ja for ett drama de lager på farmen kjendis i år rene barnehagen, jeg skal da få med meg begge videre utover.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg