Da var morgenturen gjort og det blåser nordavind fra alle kanter og sprutregner.

 

 

Bildet er fra i sommer.

 

Ja så var en kjølig og våt morgentur historie, nå skal jeg legge meg på sofaen og pleie en lettere pjusk form. Ja dere ser riktig formen skranter og jeg føler meg som tygd på og spyttet ut igjen, fryser som en hund og skulle ønske at formen hadde vært bedre feber og vondt i hele kroppen. Men det er jo noe som går over igjen, for dette er ikke helt som det skal være og da går det over for det som ikke er riktig går jo over igjen har jeg hørt.

 

Er ikke mye lysten på å gå ut igjen senere i dag men det må jeg jo gjøre, for Elvis må jo ut på do en gang til for han har ikke lært og gå på toalettet inne. Når han gjør det så skal jeg si i fra, jammen er jeg tett i nesen og sår i halsen.

 

Godt og være inne og ha det varmt og godt, for ute er det kaldt og det regner noe helt forferdelig så det er godt og være inne i varmen. Så får en se på tv og ligge under dyna på sofaen og kose meg hvis en kan si det når en fryser som bare rakkeren.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei Aud Marit.
      Samme her, uvel og slakk. God bedring til oss!
      Temmelig godt innevær i dag, det regner oppover og sidelengs her på Karmøy.
      Ha en fin lørdag (under teppet og foran tv) begge to 🐶👩💜

      1. Ja regner det gjør det så det holder, har hatt en god dag under teppet foran tv. Har jo også vært på de turene han lille Elvis gutten så han får utfordret seg selv han også, å det fikk han gjort for han hater regn og vind.

        God bedring til deg håper du fort blir bedre for å være syk eller i dårlig form.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg