Da var første tur ut gjort, har vært og handlet.

 

 

 

Ble utrolig overrasket i dag hadde faktisk klart å karre meg på 20 plass på lista i dag, spørs hvor lenge man blir der oppe men det er jo moro når det skjer da.

 

Nå er første tur ut gjort for i dag, ble ikke langt var bare i butikken og handlet inn litt til denne uken. Denne uken blir det nok en tur til sånn at det ikke blir tomt i skapet igjen for mat orker ikke en slik helg til, og så har jeg spist litt nå det var deilig var virkelig sulten nå.

 

Skal snart ut igjen nå og ordne noe for venninnen min, så går jeg opp til henne med det jeg skal kjøpe til henne. Det er ikke så dyrt så det skal hun få av meg, jeg skal ikke være den som skal kreve penger fra henne. Selv om jeg ikke har all verden av det så skal hun få det, fikk jo klage på at jeg tok imot penger fra henne så da skal jeg ikke det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Alt skal folk klage på, vil venninnen din betale deg så må ho få lov til det. Hun vet nok om din situasjon. Her skinner sola og bøtteballetten er i gang. Måtte bare ha meg litt kaffe blir så svett siden sola skinner og varmt på badet. Kos deg på tur om du skal gå i dag. Klem herfra.

      1. Ja det er noen få som henger seg opp i alt jeg skriver, jeg fikk igjen det jeg hadde lagt ut til. Ja hun veit situasjonen min. Godt å høre at dere hadde sol i dag, og har fått vasket litt. Jeg har vært på tur i dag også for det må jeg, ble ikke lange turen ble bare 9000 skritt i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Handler vi for andre skal de vel betale. En annen sak er hvis det er overraskelse.
      Fin dag til deg.
      💚💚💚

      1. Ja og jeg fikk igjen det jeg la ut for det jeg handlet inn for henne.

        Jeg har hatt en kjempefin dag i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg