Da var denne dagen snart historie.

 

 

 

Dagen i dag har vært helt super, en vakker høstdag med solen som skinte på de gule bladene på trærne det er ett av de fine tiden med en høst dag. Jeg så mye av det på morgenturen vår det var et bilde som har brent seg fast hos meg, jeg gleder meg til helgen så skulle det bli sommervarme og masse sol.

 

Har ikke gjort så mye annet enn å gå de turene som Elvis krever ellers så har jeg hjulpet sofaen og hvile, jeg skulle ønske at jeg hadde litt ekstra energi men det er vel en ønsketenkning å kunne få det som jeg ønsker.

 

Alle årstider har jo sin sjarm jeg er mer ett vinter menneske elsker snø og kulde, noen vil vel si at jeg er sprø men en ting er sikkert jeg ble født på vinteren. Ja for femti år siden i starten av desember så jeg dagens lys eller i Finnmark så var det jo mørketid da jeg kom til verden, så de fem første årene av mitt liv så var det mørkt på vinteren hele dagen og lyst hele sommeren litt slitsomt å få sove om kvelden og natten når det er lyst hele tide om sommeren så det kan være derfor jeg er glad i vinteren.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg