Da var denne dagen gått sin vei og blitt til kveld.

 

 

 

Startet dagen med rykende var kaffe og noe og bite i mens jeg leste noen blogger, startet dagen tidlig før klokken var blitt 06.00 var jo noe som måtte gjøres i dag som jeg syntes var litt vanskelig. Så var det bare å komme seg ut for jeg måtte i banken og få hjelp til å få sendt inn id kortet, det er jo noe alle må gjøre om dagen nå som det er kommet skjerpede regler når det gjelder legimitering sånn er det bare.

 

Det var noe som jeg grudde meg til men det gikk veldig bra, tok to minutter inne på ett kontor bare jeg og en rådgiver det var deilig å få det gjort en gang for alle.

 

Og da jeg var ferdig der i banken så gikk jeg bort til mestringssenteret det er ett sted som jeg har begynt å trives veldig godt, blir jo tatt så godt i mot og det syntes jeg er kjempegodt neste uke skal jeg på kurs starter på tirsdag. Det er å uttrykke seg med maling og farger også musikk og dans og lek, det ser nok litt barnslig ut men det med musikk, dans og lek er en fin måte og uttrykke seg på.

 

Nå blir det tv titting på meg som er en fin avveksling og avslapping etter en begivenhetsrik dag.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg