Da var denne dagen er nå gått mot kveld, handlelisten er også ferdig.

 

 

 

 

I dag så har det for det meste gått i tv og vintersport, å ikke minst håndball både bronsefinalen og finalen så man kan si det har gått sport i å se på tv i dag.

 

Så har jeg skrevet handlelisten så alt er klart til ukens handel i morgen tidlig ja tidlig, er på butikken klokken 07.15 sånn at jeg slipper køer og alt det den fører med seg haha. Hater å stå i kø handle i kø så da er det godt å kunne gå tidlig, å så er det ikke så mange å møte på veien til og fra butikken.

 

Er ikke så mange som skjønner at jeg har angst men jeg har angst for å møte noen på veien til butikken og ikke minst når jeg er på tur hjem, for det kan jo bli til at noen vil prate med meg og det orker jeg ikke når jeg skal handle eller når jeg skal hjem for da ønsker jeg bare å komme meg hjem med alle varene. Jeg går å posene er tunge så det er også en av årsakene til at jeg vil gå alene, det er kanskje veldig dumt men slik er det.

 

Nå skal jeg se på en julefilm å kanskje finne senga snart.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Holdt på å tørne av mangel på søvn og håndballkamp, men heldigvis ble det gull på jentene. Ikke helt helt topp første omgang men gjett om det bedret seg i andre.
      Skjønner godt at du helst ikke vil snakke med folk når du går enten til eller fra butikken. Med munnbind på er det umulig for oss hørselshemmende å få med hva de sier. Unngår folk så godt jeg kan.
      I dag er strømmen ekstra dyr og verre for dere i sør. Ønsker deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Det var ikke bare du som holdt på å tørne av den håndballkampen, med den første omgangen så så det veldig dårlig ut. Men så skjedde det noe i pausen for etter pause så så Frankrike ut som statister i resten av kampen, det var godt at de norske jentene tok grep og vant kampen og gullet.

        Ja det er vanskelig og få med seg det folk sier under munnbindene sine får jo ikke sett hva de sier heller, har jo vansker med og få med seg hva folk sier uten munnbind heller. Ja jeg unngår folk så godt jeg kan er bare venninnen min jeg har kontakt med, er ferdig med å ta corona testen nå.

        Ja denne strømmen er ekstra dyr i dag og kaldt er det ute også men det er bare deilig.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg