Da var dagens tur overstått deilig, klikk, klikk.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Det var en kjempedeilig tur som er nå overstått, sol og kaldt med snøvær i starten men det ble bare sol etterpå. Så det er faktisk sant det de sier at over skyene er himmelen alltid blå, kanskje man finner lyset i den andre enden av tunnelen når ting retter seg litt psykisk her.

 

Jeg klarte faktisk å nyte turen i dag så noen lyspunkter er det jo i en ellers så grå hverdag, så nå skal jeg slappe av litt på sofaen før jeg skal i gang med middagen bare kose meg med tv og litt mat. Har funnet ut at jeg faktisk skal gå litt ned i vekt, skal ikke skrive så veldig mye om det bare skrive litt når målet er nådd.

 

Klikk, klikken gir en krone pr klikk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Vi blogges folkens.

 

Aud-Marit.

 

 

 

OMPU Gear//Nyttadesign//Röhnisch//Nyttadesign

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg