Da jeg var ute før vi falt til ro her så var det mye aktivitet på himmelen, litt om miljø og klimautslipp.

 

 

Har ikke noen bilder av det .

 

 

Så at det var mye lyn på himmelen mot Oslo for det blinket i blått og gult det var vakkert å se på for det var så langt unna oss vi bor en time og en halv time unna Oslo så det var ingen fare for lynnedslag her så jeg sto ute og så på i en times tid. Men da klokken ble 01.00 så gikk jeg inn for å sove, her fikk vi bitte litt regn og ikke noe mer enn det så dette uværet var veldig lokalt og det var utrolig godt. Jeg har i alle fall sovet godt for hit kom det aldri og det var veldig godt, det er ikke over enda så det kan jo komme litt her også men det får tiden vise jeg har hodepine så det kjenner jeg på kroppen min.

 

Men det er jo ingen ting vi får gjort noe med været sier folk jo det er nok vi i menneskeheten som har gjort det over tid, så nå ser vi hva vårt klima utslipp har gjort med kloden vår. Så nå må vi gå i oss selv alle sammen må vi bruke bilen eller kan vi ta kollektiv transport som tog og buss, og bor vi nært sentrum må vi da ta bilen eller kan vi gå ned til byen. De fleste finner nok ut at det er enklere med bilen da burde du hatt en elbil ikke bensindreven bil, hvis det er bare for å komme seg ned til byen for mange mennesker har blitt så late at de må bruke bilen for å kjøre i to til fem minutter det tar jo lenger tid med bilen enn og gå for det er kø kaos.

 

Planlegg dagen sånn at du ikke behøver og bruke bilen flere ganger om dagen, skaff deg en elsykkel som du kan bruke og få litt trim i samme slengen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg