Da jeg hadde tenkt og blogge så måtte jeg logge av.

 

 

 

 

I dag har jeg gjort ganske mye, bare sånne kjedelige hverdagssysler som og vaske klær og gjøre rent i huset. Da jeg skulle gi meg tid til å blogge klokken 18.00 så begynte det og regne så jeg måtte ta inn klærne som var tørre før de ble våte igjen, da jeg hadde gjort det så begynte det og lyne og tordne noe så inn i granskauen så jeg måtte bare logge meg av igjen så det ble ikke noe før nå.

 

Var kjempe godt med regn så jeg og naboen hadde en samtale ute på verandaen og lot regnet bare øse over oss, det var syk deilig for det har jo vært så varmt noen dager nå så dette regnet var bare forfriskende det da.

 

 

I går sparte jeg meg selv for over 800 kroner ved og ta saksen i egne hender, er jo så dyrt å gå til frisøren her i landet så jeg fikset det selv helt på egenhånd på den måten kan man også spare kjempe mye penger. Er jo ikke noe problemer når man har langt hår og skal klippe tuppene som var blitt veldig flisete og slitt, ikke så rart det da når jeg ikke har klippet håret siden  begravelsen til min mor som var den 24.1 2019 så det er en stund siden det da.

 

Hater å måtte bruke flere hundre kroner på noe en kan ordne selv, er faktisk ikke så veldig vanskelig å gjøre det selv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg