Da har nok en dag gått mot natt, så nå er det snart på tide å finne senga.

 

 

 

Nå er det sene kvelden så nå er det vel snart på tide å finne senga her i gården, gleder meg utrolig til i morgen så det blir spennende å se om man får sove det er jo bare å håpe.

 

Har ikke fullt så sterke smerter nå men jeg tar alltid smertestillende før jeg legger meg, å da får jeg iallefall sove og da er jeg frisk og rask i hodet i morgen da er det bare å håpe at resten av kroppen følger med i den samme positive retningen. Men det er vel for mye forlangt av meg, er vel lov og håpe på det da vel.

 

Nei nå er det på tide å kneble beinhaugen og krype under dyna og ta en titt på baksiden av øyenlokkene, å prøve og komme inn i drømmeverdenen.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg