Da har jeg vært på min første tur, fant to flasker.

 

 

 

Så er første turen unnagjort var da litt folk ute i gatene da, og hurra jeg fant to flasker det vil si 4 kroner. Hvis det fortsetter slik så blir det ikke mye i år som det pleier, men det får ikke hjelpe sånn er det bare. Da blir det en slank sommer i år, men jeg pleier å finne mer ellers i året så det kan jo gå greit uansett.

 

Nei nå får jeg la være å klage på den dårlige økonomien min, for folk blir vel lei av å høre eller lese om det. Er jo bare slik det er så da får jeg bare leve med det, for det kommer aldri til å bli bedre det er det eneste jeg veit. Det er ikke for å tigge at jeg skriver dette, det er bare slik mitt liv er og alltid kommer til å være.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei, trist at du har så dårlig økonomi og du sier at den aldri vil bli bedre. Men du blir vel en gang ferdig med gjelden din og vil da få mer av trygden hver månede?

      1. Nei for jeg er ikke under gjeldssanering jeg har forvaltning, og den kommer jeg til å ha resten av mitt liv sånn er det bare. Så da blir det aldri bedre.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg