Da har denne fine dagen blitt til kveld.

 

 

 

Ja 31 januar har alltid vært fin i alle fall de siste femten årene, nå er det sikkert noen som lurer.

 

Den 31 januar 2008 klokken 12.45 så ble min yngste sønn født, tenk i dag ble han 15 år og stor gutt ja til våren står han til konfirmasjon det er noe han har sett fram til har jeg forstått.

 

Har ringt til han i dag og gratulert han med dagen, godt å høre stemmen hans igjen har ikke snakket med ham siden nyttårsaften.

 

Har også vært på tur i dag også den endte oppe hos venninnen min, der ble det skravling over en kopp kaffe var også oppe å handlet for henne. Er så godt å være litt til nytte igjen, har følt meg veldig unyttig en god stund.

 

Nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til sønnen som var i går. Noen måneder eldre enn mitt barnebarn. Fikk med meg Farmen i går, og tenk at Ørnulf ble valgt igjen. Tro hvem han sender i tvekamp og det blir vel damekamp.
      Klem til deg fra meg.

      1. Jo takk han var veldig stolt over å bli 15 år, ja er han det er en fin alder de er i nå. Jeg så også på farmen ja huff han ble storbonde igjen, ja det blir nok en damekamp igjen og Marit blir nok førstekjempe.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg