Da er regninger betalt og mat handlet inn.

 

 

Ja dere så riktig regningene er betalt og det ble igjen 150 kroner til mat, så jeg har også handlet litt. Det holder til mandag igjen håper jeg da, skriver ikke dette for at noen skal syntes syn i meg for det er det ikke. Sånn er det bare denne dagen i uken rundt den 20 i måneden, godt jeg får inn noen kroner en gang i uken dette er realitetene ikke noe jeg skriver for at noen skal syntes synd på meg for det er det ikke.

 

Har også gått meg en lang tur etter at jeg hadde handlet på morgenen, og var innom venninna mi da gikk jeg en tur på fire timer og duppet beina i lågen kaldt men deilig. Blir nok en uke eller to til jeg bader hvis været blir som det er i dag, i solen er det jo 26 grader på verandaen det er varmt og godt det da blir jo vannet varmet opp litt.

 

Nå skal jeg sitte og sløve foran tv`n er jo nyheter nå dagsnytt 18 og så kommer nyhetene, så blir det sommerhytta på meg det blir moro å se dem skal begynne med fasaden på hytta.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg er så imponert over at du klarer deg på så lite!! Har du noen tips? Hva spiser du? Blir veldig glad for svar ❤️

      1. Kjøper varer som er på tur ut av datostemplingen, 50% avslag og varer som first prise eller andre butikkers egne varer. Spiser allsidig mat som frokost da brød eller knekkebrød med ost, middag alt fra fiskekaker med tilbehør til nudler. Pleier å ha tre hundre i uka i matbudsjett men denne uken var utgiftene høyere enn det jeg fikk inn, måtte ringe to kreditorer og få utsatt fristen i en uke det gikk bra det.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Godt jobba!! Jeg gjør nesten det samme som deg men klarer ikke å følge det 100% dessverre. Men så er det jeg som overfører penger til meg selv, og da sklir det ut. I tillegg røyker jeg, noe jeg egentlig er misfornøyd med men tydeligvis ikke nok siden jeg ikke slutter 🙈🙉🙊
          Klem til deg, du er superflink, tøff som deler og utrolig sterk!! Klapp deg selv på skuldra for den supre jobben du gjør, det har du virkelig fortjent!

          1. Jeg gjør så godt jeg kan har ikke mye å klare meg på, mer får jeg ikke gjort. Jeg må jo føre over noen ganger vis det kommer noen regninger som er høyere enn jeg regnet med, det skjer ikke ofte men det skjer. Jeg røyker jeg også men ikke så mye, har en tobakk pakke i en uke.

            Jeg sier bare tusen takk.

            Ønsker deg en kjempe fin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg