Da er nok en dag snart blitt til kveld, hurra i morgen er det mandag.

 

 

 

Mange ser fram til at det skal bli helg, for da får de noen fridager etter en lang arbeidsuke. For min del så har jeg alltid vært glad i mandager, starte en ny uke med den beste dagen i uka. Sikkert noen som mener at jeg er helt sprø noe jeg sikkert er, for ingen er perfekt sånn er nå bare livet og man må jo bare gjøre det beste ut av det.

 

Har alltid vært det menneske som liker og være blant folk, er ikke alltid folkene rundt merker at jeg er tilstede for jeg liker og være stille og oppservere hva som skjer. Bedre det enn og bare føle seg utestengt og oversett, da kan jeg jo se hvordan folk egentlig ser på ting som jeg sier for jeg får jo høre noe helt annet en de jeg sa eller skrev sånn er det bare.

 

Så jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke, med alle dens utfordringer håper bare den blir bedre enn denne helgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg