Da er nok en dag gått over til kveld, har da gjort litt i dag.

 

 

 

Jeg har i dag gått meg en lang tur på formiddagen og en nå i kveld, så i dag har jeg fått en overdose av frisk luft og det har vært deilig. I dag har det ikke vært så varmt i lufttemperatur som vi her på øst landet har vært bortskjemte med i noen uker nå, men det er jo bare å kle seg etter temperaturen ute nå så en ikke blir syk nå for da tar det så himla lang tid før man blir frisk igjen.

 

Og da jeg gikk hjem igjen så møte jeg ett korps på årets første marsjøvelse, å det er det finest jeg kan se for det er ett sikkert vårtegn for min del jeg savner den delen av våren. Jeg gikk i korps i mange år begynte da jeg var 8 år gammel til for for 8 år siden da jeg måtte slutte, for kroppen min tillatte meg ikke det å spille og marsjere på samme tid og hva er da vitsen å spille i korps da men jeg savner det veldig.

 

Gleder meg utrolig til 1 og 17 mai for da er jo alle korpsene her i byen og hele Norge ute i gatene, det blir godt etter to år uten korps for meg blir det ikke 17 mai uten korps sånn er det bare.

 

Dagen ble litt bedre etter og ha gått meg en lang tur, det ble litt maling også i dag selv om det ikke var noen uttrykksgruppe i dag.

 

Nå skal jeg se litt mer på tv så blir det nok kvelden på meg.

 

Lag dere alle en riktig god kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Så kaldt var det ikke her det var 13 grader men en kald trekk fra vest, trengte bare en tynn vindjakke så var det helt greit.

        Ønsker deg en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg