Da er nok en dag gått mot kveld.

 

 

 

I dag har det vært en fin dag værmessig i allefall fram til nå for nå regner det, men det er utrolig godt med regnvær også da for både temperaturen og at det ikke blir så tørt ute det er godt for bøndene og skogen at det regner litt nå. Har da funnet to bæreposer fulle av tomflasker og bokser så det er bra det, enda er ikke jazzen åpnet enda så det blir nok mer i morgen  og på kvelden i morgen.

 

Ja jazzen er en av høydepunktene for meg som plukker tomflasker, blir nok ikke så mye som det pleier men den oppsummeringen får jeg ta når hele festivalen er over da veit jeg det.

 

Håper i allefall på en tusenlapp noe som er mye mindre enn det det pleier, men klarer jeg det så har jeg noen kroner jeg kan handle for til helgen og neste uke.

 

Tror nok jeg satser litt høyt der men det kan gå er jo mange som drikker under en slik festival med eller uten corona sånn er det bare.

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke sporer av helt her, vil jo ikke bli sett på som en tigger eller for det er jeg ikke jeg bare skriver det som er fakta.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg