Da er nok en dag blitt til kveld.

 

 

 

Dagen i dag startet med snøvær pokker ta sier jeg da, men utover dagen så tittet solen fram så det ble en fin dag alt i alt. Da jeg satte på kaffe vannet på kok så ble strømmen min borte, det er naboen som hadde elektriker og stoppet strømmen inne hos henne og da ble min borte også. Det er ikke noe jeg forstår for vi har hvert vårt sikringsskap og hver vår måler men er vist koblet sammen, det er vist gammelt opplegg og det er noe jeg ikke noe særlig så det blir dyrt å gjøre noe med.

 

Så gikk jeg meg ut en tur og da ringte venninnen min og lurte på om jeg ønsket å komme opp på kaffe og litt skravling, og så var jeg oppe å handlet for henne noe jeg gjorde med glede.

 

Så ble det å komme seg hjem og se om jeg fikk laget meg middag og det fikk jeg gjort, for da jeg kom hjem så hadde jeg fått igjen strømmen og godt var det.

 

Nå er det sommerhytta og tv titting sånn ellers.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg