Da er nesten mandagen over, har da fått gjort noe i dag også.

 

 

 

Dagen i dag startet med at jeg betalte en regning, det må jo til det også betale og se glad ut. Så gikk turen til butikken og det var en kjapp tur, den lengste tiden brukte jeg for å gå fram og tilbake men det er godt med en luftetur også da. Da jeg kom hjem var det tid for frokost og kaffe og lesing av blogger, var bare noen få som hadde oppdatert men de ble lest og de som har fornyet seg senere  ble lest nå i ettermiddag. Så fant jeg ut at jeg ville fornye toppbilde på bloggen min det var noe jeg sleit med en stund, men jeg fikk det til til slutt da. Har lenge ønsket meg en stor header på bloggen min men jeg veit ikke hvordan jeg lager det, så da ble det med ett bilde som jeg har på profilbildet mitt hva syntes dere om det. Jeg skulle ønske at noen kunne hjelpe meg med det, jeg kan ikke betale for det hadde jeg kunnet det så hadde jeg gått til ett firma her i byen som kunne hjelpe meg.

 

Nå har jeg akkurat spist middag det ble noe enkelt, hadde pytt i  panne av rester jeg hadde igjen etter helgens middager, må jo bruke opp restene sånn at jeg ikke kaster mat for det er noe jeg ikke gjør.

 

Nå er det snart håndball kamper Norges herrer skal spille på tv3 klokken 20.30 den er jo mest spennende , skal  også se den som starter nå på tv3 er jo lag kanskje Norge skal møte senere hvis de slår Litauen senere i kveld jeg ser nesten alt av håndball om dagen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg