Da er mandagen snart blitt til kveld.

 

 

 

Dagen startet med havregrøt fra kjøleskapet deilig og mettende, for det er kjempegreit å gå i butikken mett for går du i butikken sulten så blir det som regel med mer enn du skal ha enda man har med seg handlelapp. Så jeg fikk handlet bare det jeg skulle ha, det er veldig ok for matbudsjettet, og det ble veldig bra i dag har igjen halve matbudsjettet så jeg får handlet inn før helga.

 

Jeg var også innom og kjøpte de to treningsstrikkene jeg skulle ha, så nå kan jeg begynne å trene opp armer og beina slik at jeg blir litt sterkere i de armene og de beina mine for der er det til tider lite styrke selv om jeg går mye turer. Tar bilder av de strikkene i morgen for nå er det for mørkt i min leilighet., så da blir det så dårlige bilder.

 

Nå skal jeg lage meg middag snart i dag blir det pølsegryte fra TORO, den syntes jeg er kjempegod men det er jo smak og behag men jeg er glad i den.

 

Har vært på tur i dag også på tur hjem så ringte venninnen min, hun lurte på om jeg ville ha en kaffekopp det er noe jeg ikke sier nei til. Så ble det  skravling i dag på meg, var også i butikken for henne sånn at hun fikk det hun trengte for dagen. Da jeg kom ned igjen fra butikken så ble det mer kaffe og skravling, så bar det hjemover for min del for jeg var så sliten at jeg havnet på sofaen og der sovnet jeg som en stein det var godt for nå er jeg trøtt som en strømpe så det blir nok ikke så mange utskeielser på meg i kveld.

 

 

Nå skal jeg se på Danmark mot Nederland ja det blir håndball i kveld også sånn er det med EM.

 

Lag dere en fin mandagskveld folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg