Da er kvelden kommet og alt rundt meg er helt mørkt.

 

 

 

Nei det er jo ikke helt mørkt ute for det er jo nesten fullmåne, jeg syntes månen er så vakker der den lyser opp himmelen så fint med stjerner rundt omkring på den svarte himmelen.

Det var faktisk fint å gå tur i mørket så det har jeg gjort i kveld, for det var jo ikke helt mørkt når den fantastiske månen var framme. Er første kvelden på lenge at jeg har vært på tur, er noen få kuldegrader ute ikke mer enn -5 gikk i en times tid for det var kjempedeilig. Og det er jo lurt for nattesøvnen å ha vært mye i frisk og deilig luft, å krype til sengs en halvtime etter at du har kommet inn det må da være verdens beste sovemedisin. For nå er jeg så trøtt at øynene mine vil gli igjen, så da får jeg bare håpe at det vedvarer til jeg kommer meg i seng. Dette er noe jeg pleide å gjøre det å gå en lang tur i nattemørket, da funket det veldig bra den gangen i allefall.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg