Da er kvelden her og dagen har da gått greit.

 

 

 

Dagen startet med en kopp kaffe og leste noen blogger og koste meg med det, så laget jeg meg litt frokost det ble knekkebrød med ost i dag. Så ble jeg sittende og se på tv fram til venninnen min ringte meg, så gikk jeg opp til henne til skravling og en kopp kaffe. Jeg veit at det er noen som er lei av å lese at jeg har drukket kaffe og skravla med venninnen min, det får de som er det bare være det for det er faktisk høydepunktet på dagen for meg sånn er det bare.

 

Var også oppe i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, så bar veien hjem igjen da la jeg meg på sofaen etter middagen og sto opp igjen nå for en time siden. Så det kan nok bli en sen kveld på meg i dag, og det gjør da ingenting for ute blåser det fra alle kanter. Jeg liker ikke vind her sørpå for for her er det så mye trær, det var det ikke i Vardø for å si det sånn der var det sjøen som nesten kom opp på verandaen vår men det var ikke så mange trær som det var fare for kunne knekke og treffe noen.

 

Dagen har jo vært sånn passe skulle ønske den var kjempebra men det har den ikke vært.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg