Da er jeg i gang igjen, skulle ha skrevet ett innlegg til morgen i dag men det la jeg vekk.

 

 

 

Det er vel noen av dere som lurer litt på overskrifta, jeg hadde tenkt å legge ut ett innlegg på morgenen i dag men syntes det innlegget bare ble for dumt så jeg lot det være kunne jo mistolkes så da var det best.

 

Jeg fikk vaksinen i går og den eneste bivirkningen jeg har fått til nå er sinn sykt vondt i armen, rundt stikkstedet og får ikke løftet armen men ellers bra. Jeg er jo vant til smerter i armer, bein og hele kroppen så det gjør ikke noe fra eller til, ellers frisk og rask så nå er det bare å vente og se.

 

I dag som det er himmelspretten eller skal man kalle denne torsdagen himmelfarten, i alle fall får en holde hviledagen hellig. Det er det kjedelige med inneklemte fridager ja fri i dag jobb i morgen og så er det helg igjen, og neste uke er det også helligdager for da er det pinsen men da er det ikke mer enn en langhelg for det er rød dag på mandag da også.

 

Men etter disse røde dagene i mai så blir det vanlige uker hele juni, det blir godt det for jeg er lei disse stengte røde dagene i ett ellers nedstengt samfunn.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Er nå kommet hjem og har kost meg masse med to åringen. Ble tur på henne slik at hun fikk formiddagsluren sin. Ble også øm rundt stikkstedet på armen, men det stod på i to dager. Ellers ikke merket stort. Får jo andre dose 18 mai. Da kan det bli noen bivirkninger har jeg skjønt. Er synd at innlegg skal mistolkes så til de grader, og da er mitt råd les heller innlegget flere ganger før man svarer.
      Er vanlig dag i morgen. Skal handle litt og tenkte å lage en kake til 17 mai, og ha litt god middag. Vi feirer ikke 17 mai, så den dagen er det bare å kose seg uten støy. Klem til deg fra meg.

      1. Å så fint at du har kost deg med veslesnuppa di, ja formiddagslur er vel smart når du er i den alderen.

        Ikke bare øm rundt stikkstedet armen er veldig vond men det går vel over, mange av de bivirkningene som sto skrevet som kunne komme etter andre dose er veldig like det jeg sliter med ellers i hverdagen så da kommer jeg ikke til å kjenne forskjell.

        Ja mye av det jeg skriver blir mistolket av noen så det første innlegget i dag ble skrinlagt.

        Ja det er en helt vanlig dag i morgen, håper jeg får inn på konto det jeg egentlig skal ha på mandagen. For da får jeg handlet inn litt til 17.mai jeg også ellers så får jeg feire den på tirsdag med god mat.

        Jeg har feiret det i alle år sammen med korpsene jeg har spilt i, jeg har jo spilt i noen igjennom 42 år jeg skal se på skolekorpset som kommer til sykehuset på morgenen og en tur på bybrua klokken 12.00 for da skal det spilles der. Her i byen er det kanonskyting klokken 07.00 og klokken 12.00, så vi går ikke glipp av 17.mai her i byen.

        Ønsker deg en fortsatt en kjempefin himmelsprett.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg