Da er jeg ferdig på sykehuset for denne gang.

 

 

 

Reiste til legen og var der klokken 11.00  hun undersøkte armen eller rettere sakt så på armen min, så ringte hun sykehuset for hun ville ha en ortoped til å se på den og nye røntgenbilder.

 

Så gikk turen til sykehuset der ble det en del venting men jeg fikk den hjelpen jeg trengte og svar på alle mine spørsmål, skal få time med han som opererte meg han er sjefen på ortopedisk avdeling. Skal starte med fysioterapi sånn at jeg får startet treningen på armen, så er det bare å starte med friskt mot og håpe det blir bra men så kommer det noen ord som noen mener ikke er greit at jeg skriver og det er regningen på denne moroa huff den er ikke morsom men jeg får stå den av.

 

Det er godt å få konstatert at infeksjjonen er borte så da er det en bekymring mindre.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Nå ble jeg glad på dine vegne at du nå får hjelp og behandling til og bli bra igjen i armen. Legen tok deg på alvor og handlet! 👍
      Håper flere som leser bloggen din kan være med å vipse noen kroner til hjelp for behandling, og jeg kan bidra litt. Håper flere vil gjøre det samme for å hjelpe. En fin kveld til deg og klem fra meg til deg🥰

      1. Ja legen tok meg på alvor og det gjorde meg virkelig glad, og det gjorde de på sykehuset også selv om jeg var redd for hva som skulle skje. Jeg skal klare det så godt det går, er jo bare andre ting som må vike som kutt i matbudsjettet så jeg skal nok klare det. Vil ikke bry andre med dette, men er det noen som ønsker å hjelpe så får de gjøre det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg er veldig glad for det, og nå skal jeg snart i gang med riktig behandling og oppfølging.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er bra jeg ble glad for den hjelpen jeg fikk i går og at jeg skal til fysioterapi og at betennelsen har gått tilbake, nå går det nok rett vei etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg vippser litt, og så får vi håpe at det ikke er altfor lenge til du får frikort
      Men nå blir det sikkert bedre etterhvert, når du får hjelp
      Klem til deg🙂

      1. Tusen takk de er satt på sparekonto øremerket lege og behandling, nå har jeg igjen 1900 til jeg får frikort. Ja nå blir det bedre etterhvert og gjett om jeg ble glad da jeg ble tatt på alvor og fikk hjelp.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Fint å høre at betennelsen er borte og at du nå får god hjelp videre med opptrening. Dette går rette veien! Ha en fin kveld og fortsatt god bedring 🙂

      1. Ja det er veldig godt at den betennelsen er borte nå, så er det bare å komme i gang med opptreningen. Så får jeg bare håpe at det går litt kjapt i riktig vei.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Takker så mye.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg