Da er en regntung dag gått over til natt.

Reklame | Cellbes.

 

 

Nå skal jeg snart krype til sengs og kose meg med en bok, så skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna. Jeg skal bare skrive ferdig dette innlegget så skal jeg gå til sengs, har lagt ved noen klikk, klikk med natt tøy som jeg syntes var veldig fint og ikke var det så forferdelig dyrt heller. Det passer til alle lommebøker så ta en titt da vel.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Cellbes//Cellbes//Canada Snow//Cellbes//Cellbes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg