Da er en ny dag startet med nye muligheter.

 

 

 

Hva så sier noen jeg sier bare grip dagen som den er, jeg har ingen planer tar alt som det kommer er jo ikke så mye annet og gjøre. Man kan ikke planlegge  hvordan de fysiske smertene i kroppen, og derfor gidder jeg ikke å planlegge noen verdens ting i dag for smertene setter en stopper for det. Jo jeg har en plan for dagen det er at jeg skal ut på morgentur med denne lille karen på bildet, da får jeg i gang beinhaugen min og håper at den ikke er for vond og gå med men er den det så er det bare og bite tennene sammen og gå ut på tur. For det og komme seg ut i frisk luft og bevege seg er jo sunt for både kropp og skjel, må jo ut for å bytte mening få ut de vonde og dumme tankene og inn med nye og gode tanker for dem har det ikke vært så mye av men det er jo bare og komme seg ut og få en eller to gode tanker som er helt nye.

 

Jeg skal ikke så mye spennende i dag men jeg skal nok klare og komme på noen flere innlegg utover dagen, så det er bare å komme tilbake og se veit ikke når men det blir mer fra meg i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg