Da er en ny dag, nye muligheter benytt hvert sekund til det du ønsker.

 

 

 

Nå er det en ny dag som mange skal stresse rundt, det skal ikke jeg for jeg skal ikke så mye i dag glad jeg ikke skal til byen i dag der får de stresse rundt de som vil. Jeg tar livet med ro og skal benytte den med og kose meg og få ned mitt eget turtall på lav for jeg skal ikke reise lange veier i julen, skal ikke lenger enn at jeg kan gå dit jeg skal og er glad jeg ikke skal ut med bil i disse dager.

 

Folk som skal ut på veien og inn i parkeringshus med mer husk at det kan bli en dyr tur for det er mange hodeløse sjåfører nå om dagen, de er så travle at de ikke ser hva som skjer rundt seg denne uken og mandag er den store bulke dagene. Og det hjelper ikke om du er forsiktig for det er kanskje bare deg som er det, det blir en sur regning og ha på ny året og måtte lakke om bilen. Det er ikke moro pluss kreditt regningen på jule handelen i tillegg, ja det er mange som bruker kredittkortet flittig på julehandel.

 

Jeg er glad jeg ikke har verken bil eller kredittkort jeg må bruke penger jeg har til å gjøre julehandelen, men slik er det ikke alle som gjør det finnes de som ikke er ferdig med å betale ned julen i fjor enda jeg skjønner ikke den tankegangen å feire julen på kreditt og lånte penger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg