Da er det søndag og helgen er snart over.

 

 

 

 

 

Ja da er det søndag formiddag jeg startet søndag morgenen på å oppdatere meg på det som skjer på Hustadvika med dette cruiseskipet som fikk motorstopp i går ettermiddag, nå er skipet på vei til Molde har fått i gang 3 av fire motorer men den er under slep også for å være på den sikre siden og de fortsetter evakueringen av passasjerene for været er fortsatt ikke bra de har evakuert 417 personer når jeg slo av nyhetene klokken 09.00.

 

Så var det ut på morgentur med Elvis gutten min og det var deilig å være ute her i dag nesten vindstille, og nå kan man si at våren er her for nå er en del av veiene er bare og det begynner og bli bedre for snøen smelter i et høyt tempo for nå er det sju varmegrader og sol. Det var en innbringende tur fant en full bærepose med tomflasker og firehundre kroner i rene penger, så folk som er på byen og fester er veldig slepphendte når de er ute synd for dem og godt for meg som fant dem for da er det mindre jeg må bruke av de pengene jeg får inn i morgen og da havner det trehundre mer på sparing og det er jo positivt.

 

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal lage meg litt mat for nå har jeg lyst på noe mat, har ikke spist enda i dag så jeg tror jeg skal lage meg noe mat.

 

Så nå avslutter jeg dette innlegget med og si at dere alle får ha en god søndag formiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg