Da er det siste dagen i juli, i morgen er det en ny måned og det er august.

 

 

 

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye annet enn å gå tur med Elvis, har bodd på sofaen for kroppen spilte ikke på lag med meg i dag. Håper at den er bedre enn i dag, i morgen er det 1 august og første høst dag etter min mening. Nå er det ikke lenge til skolen begynner igjen og alle barn får en normal hverdag igjen, får håpe at alle barn som kommer tilbake på skolen har hatt en fin sommerferie og ikke bare fyll og foreldre som har kranglet.

 

Jeg har noen mål for bloggen i månedene fram til jul, tror ikke jeg skal skrive om mine mål akkurat nå får ta dem etter hvert som jeg starter opp mine små prosjekter her inne.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

Aud-Marit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg