Da er det på tide med en oppdatering fra meg her inne.

 

 

 

Ja nå er jeg er igjen har hatt en liten pause for jeg har hatt mer enn nok å tenke på, og så har jeg vært mye på tur i byens parker og gater for å lete etter tomflasker for det har vært dårlig med kroner og da er det jo greit å rydde i naturen og tjene noen kroner i samme slengen.

Da var det sakt og skrevet ned, godt å få sakt det for sånn er livet for noen eller rettere sakt så er det mange med meg.

 

På fredag så skal jeg i begravelse for min onkel eller bisettelse heter det vel, den skal være i den vakre kirken her i byen blir veldig høytidelig og ikke minst trist. Lurer på om jeg burde møte for jeg har ikke fått klarsignal av tante om det, disse tankene har kvernet veldig i hodet mitt men han var jo onkelen min og da vil jeg gå uansett om jeg får beskjed eller ikke.

 

 

Nå skal jeg se på tv og slappe av resten av kvelden, skal ut på tur i morgen også og gjøre det samme som jeg gjør hver dag.

 

Lag dere en kjempe fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Hvis det ikke er en lukket seremoni kun for de nærmeste så er vel en bisettelse åpen for alle som ønsker å ta farvel med avdøde? Møt opp, hvis du føler for det.

      1. Det står ikke at det er en lukket seremoni i avisen i allefall det står dato og klokkeslett og sted som bisettelsen skal foregå. Jeg skal i allefall stille opp, så får jeg ta det derifra får vel beskjed hvis det er lukket eller ikke der.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. hva i alle verdens har du gjort,,det er da ingen som er utestengt fra en biesettelse. du skal ikke bry deg om andre,du sier farvel til din onkel..dette handler ikke om deg.

      1. Har ikke gjort noen verdens ting, det er ikke snakk om å være utestengt men om det er lukket eller slik at alle kan komme. Jeg skal gå, hva er det du mener at dette ikke handler om meg.

    3. er jo åpent for alle,hvis ikke hadde det stått i dødsanonsen, men har du ikke snakka med tanten din?Skal og i begravelse fredag,svigersønn mista moren sin,klem fra meg

    4. Så fint at du har pratet med din tante, og da er det nok et klarsignal om at du kan gå i begravelsen. Blir nok en vemodig farvel til din onkel. I min slekt ringer de ikke for å fortelle at noen er gått bort. Ser annonsen i avisen, og velger om jeg vil dra om det er i nærheten. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg fikk klarsignal til begravelsen og etterpå laget. Det blir veldig vemodig men jeg tenker at nå har han fred fra sykdommen og smertene han hadde, er verre for tante og de to guttene deres.

        Hæ får dere ikke beskjed når noen går bort.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg