Da er det lørdag og en dag en kan ta det rolig.

 

 

 

Jeg våknet opp og gikk inn i stua gikk inn på nettet for å lese noen blogger, det er noe jeg pleier å gjøre hver dag ble litt overrasket da jeg tittet nedover topplista for å se hvem jeg skulle lese først i dag. Der lå jeg og blomstret på nummer 18 det hadde jeg aldri trodd skulle skje, derfor har jeg brukt det bilde jeg har gjort for  å feire meg selv litt. Er lenge siden jeg har ligget så langt oppe, får se hvor lenge en ligger der da gøy de gangene jeg ligger der.

 

Så gikk jeg og laget meg frokost og kaffe så nå er dagen startet, blir ikke så mye jeg skal gjøre har ikke planlagt noen ting. Jeg tar dagen som den kommer blir vel til at jeg ser en del sport, for det er det mye av nå om dagen.

 

Skal også gå meg en tur eller to sånn at en får i gang denne stive og vonde beinhaugen min, sånn er det når været ikke får bestemt seg skal det være sol eller skal det begynne å regne ser ut til å bli begge deler ikke veit jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Gratulerer med en strålende 18 plass! Fikk med meg sporten, gull og sølv. Dramatisk på innspurten. Spennende. Måkte snø og her sitter jeg med smerter i kroppen. Var litt tungt! Men i morgen er det til pers igjen.
      Ha en fin lørdag, klem til deg fra meg.

      1. Takk.

        Hadde ikke trodd det for jeg hadde ikke så mange lesere trodde jeg da, men det hadde jeg vist så det var gøy.

        Ja kjempe spennende innspurt. Ja snøen er vel tung nå huff da synd at kroppen sliter, veit også hva smerter i kroppen er så nå må du slappe av. Snør det hos dere i dag også, så du får ta det med ro i morgen da.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg