Da er det fredag, og det er 13 desember.

 

 

Morgenen har foregått helt rolig og fin her som den pleier, det snør litt men ellers en fin morgen det er fredag den trettende som mange mener er en ulykkesdag det har den aldri vært for meg. Har det vært noen ulykkesdag for meg så har det vært dagen før eller etter som ung, jeg er ikke overtroisk på den måten, det er jo luciadagen i dag og da er det mange steder at det kommer barnehage og skole barn til sykehjemmene og synger for de eldre og bringer lys og glede til vår eldre generasjon og det er en fin tradisjon for de som bor der.

 

Jeg skal i alle fall leve som normalt i dag for skjer det noe så skjer det noe og det har ikke noe med at det er fredag den trettende, da var det meningen at det skulle skje det kunne ha skjedd like mye i går eller i morgen sånn ser jeg det i alle fall har ikke noe med dagen og gjøre.

 

Hvorfor folk er så overtroisk og tror på denne fredag den trettende teorien, ja jeg mener det er en teori for det er det det er ikke noe annet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Kjempekoselig og fint innlegg du har skrevet 🙂

      I dag er det fredag 13. Tror fredag 13 er helt normal dag som alle andre datoer. Ikke skjedd noe galt med meg i hvert fall, og jeg er like hel 🙂

      Så kjempefine nisser du har. De var kjempefine 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for at du syntes det. Ja jeg mener det er en helt normal dag og dato, ikke skjedd noe galt her heller jeg er like hel som når jeg sto opp i dag.

        Jeg fikk dem i gave av min eldste sønn.

        Jeg ønsker deg og dine en riktig god og fin fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg