Da er det fredag jeg skal ikke på black friday hvorfor handle over evne før jul det gidder jeg ikke.

 

 

 

Nei å handle på Black Friday det gidder jeg ikke, alle løper som hodeløse høns og tror de får de beste prisene. Sånn er det ikke alle steder noen butikker setter ned prisene på det de kaller før pris, men det er ikke alltid slik det er mange som nå er ute etter og lure deg som skal handle. Jeg har opplevd det for at butikken har satt en høy før pris og så setter de ned prisene de prosentene de skal og så tror folk at det er billigere enn vanlig, men da jeg kom inn i butikken og skulle ha en slik til ei venninne av meg for hun likte den genseren  og da kostet den det samme som på Black Friday og dette var langt ut på sommeren året etter og da var det ikke salg på den men ordinær pris. Men for å si det slik det er jo ikke alle butikker som lurer dere på den måten, men jeg ønsker ikke og være med på disse store handelsstanden  dagene handler det jeg trenger det jeg trenger når jeg trenger det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Jeg bryr meg ikke om Black Friday-hysteriet, for det er et hysteri. Noe kan man nok få på tilbud. Hvis jeg skal handle noe så gjør jeg det på nettet. I fjor kjøpte jeg meg Adidas joggesko som var kjempegod å ha på føttene.

      Man må følge med. Finnes et nettsted hvor man kan følge med prisene slik at man kan se om prisene er satt ned på riktig måte.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Har ikke tenkt og bruke ei krone på Black Friday, og ellers så skal jeg bare bruke det jeg må på mat til meg og Elvis ikke noe annet enn det.

        Ønsker deg og dine en riktig god fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg