Da er det en ny dag og nye muligheter.

 

 

 

Det er lørdag og helg og ny dag med nye muligheter, grip dagen og gjør den så fin som mulig det skal jeg gjøre er jo ikke så mye annet og gjøre. Skal nå gjøre så godt jeg kan så får du gjøre så godt du kan for at dagen din skal bli så fin som mulig.

 

 

Det jeg har gjort fram til nå er ikke så mye for jeg sto opp for en halv time siden, men jeg har da lest noen av mine faste blogger og ikke noe mer enn det. Skal da ut og gå en tur snart men smertene i kroppen sier at det ikke blir noen lang tur på meg, så skriver jeg dette lille innlegget til dere slik at det er noe nytt på bloggen min. Har ikke vært så ivrig på å oppdatere de siste dagene og det syntes på topp lista der har jeg rast nedover men det er jo min egen feil, ja det er det hadde jeg skrevet litt mer til deg bloggen min så hadde jeg også hatt flere lesere.

 

Så nå må jeg legge meg litt i selene slik at jeg kommer meg oppover igjen, så det kommer mer utover dagen i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

Aud-Marit.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg