Da er det blitt langt på dag for min del.

 

 

 

Ja kan jo si at det er langt på dag da jeg var lysvåken og sto opp klokken 05.00, da spiste jeg litt mat så gikk jeg ut for å titte etter tomflasker fant noen pluss 50 kroner i kontanter god søndag sier jeg bare.

 

Nå er også den neste ukens handleliste ferdig skrevet, så da er det bare å vente til i morgen så tidlig det bare går så det blir det klokke 07.00 da butikken åpner. For da er det ikke så mange som er ute å handler, for da er jeg også ferdig med det jeg liker minst og det er å gå og stå i kø.

 

Så har jeg sett på fotball kamp og at Sverige slå ut USA hurra, nå i kvarten skal de møte Japan de svenske jentene og da håper jeg Sverige vinner den kampen kan jo bli vanskelig for dem.

 

Nå skal jeg slappe av litt så får jeg se hvordan resten av denne dagen blir.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg