Da er det blitt kveld igjen, har vært en rolig dag.

 

 

 

Har jo vært en grei dag selv om  tankene har jobbet på høygir, har også brukt både yoga og meditasjon for å komme på andre tanker det gikk en stund. Har vært på tur i dag også men den ble ikke så lang som i går for det hadde jeg ikke kropp til i dag, smertene gnagde og holdt meg for narr for jeg hadde ønske om full fart i dag også men det gikk ikke med de smertene.

 

Nå er kveldsmaten fortært og det var ikke noe spennende det ble knekkebrød med smør, jeg hadde gått tom for ost så da ble det slik var ikke sulten heller så ble det ene knekkebrødet.

 

Det virker som det er snø i være om ikke mange dagene for det er for kaldt til å bli regnvær tror jeg da, er jo ikke sikker men jeg tror det da det er ikke noe jeg ønsker for det er for tidlig eller ikke.

 

Så nå skal jeg avslutte med å ønske dere alle en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg