Da er det blitt kveld igjen, har da gjort litt i dag også.

 

 

 

 

Nå som høsten er her selv om dagen i dag ikke har virket som høst, det har vært sol og varmt men det sies at det ikke vil vare så lenge så da må jeg jo bare nyte neppe. Jeg syntes det har vært for varmt i dag, har vært på tur og kost meg ved elva etter at jeg var på kafe og kost meg med kake og kaffe måte jo feire bloggens 4 årsdag.

 

Før jeg gjorde alt dette så var jeg oppe hos venninnen min og hjalp henne så hun fikk handlet inn det hun trengte, og så satt vi å skravla over en kaffekopp og en røyk ja vi røyker begge to så vi koste oss glugg med det.

 

Nå så har jeg sittet å sett på tv, ja det er noe jeg gjør litt for ofte men det er jo kos nå som det starter nye ting som farmen og mye annet.

 

Det er jo kveld og snart på tide å legge seg sier noen men ikke jeg, for jeg venter til midnatt for jeg legger meg til samme tid og står opp til samme tid hver dag for å ha en rytme i livet det er bare på mandag jeg står opp tidlig men jeg legger meg til samme tid på søndagskvelden.

 

Nei nå må jeg avslutte så jeg ikke skriver meg helt bort her.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg