Da er det bare meg igjen her, var på kafe med mange mennesker i dag som gjest ikke kunde..

 

 

 

Har vært sammen med noen mennesker i dag, det var mange så nå er jeg utrolig sliten men det er jo greit for nå er jeg alene igjen så da kan jeg slappe av og kose meg. Jeg har kost meg i dag med disse menneskene som jobber og er på bymisjonens kafe, i dag kostet ikke kaffen eller maten meg noen verdens ting for var på besøk på innsiden ikke som kunde.

 

Nå skal jeg bare slafe og titte på flimrekassa og se om det er noe spennende å se på, ser ikke slik ut enda men det kan bli bedre etterhvert så den får stå på haha.

 

Nei skal jeg lage meg litt mat tro er litt sulten sånn er det bare, har ikke spist mer en ett rundstykke i dag ville jo ikke være for dyr for kafeen sånn er jeg laget. Men nå er jeg sulten som en bjørn når den våkner etter vinter dvalen haha, så nå får jeg svinge i gang litt mat blir vel enten fisk eller pyttipanne det siste er jo raskt og enkelt for det er jo bare å hive noen rester som jeg har liggende ferdig kuttet så da blir det det. Fisken må jeg tine først så det tar for lang tid akkurat i dag haha, er plutselig tilbake.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så koselig dag😄Et tips, Discovery + koster 79,- i mnd..Og du får 3 uker gratis prøvetid. Da har du plutselig masse spennende å velge i. Serier, dokumentarer, reality og ikke minst kan du se OL og all annen sport du liker og når det passer deg🤗😄Vurderer så si opp viasat, sender jo bare masse repriser og annet kjedelig😝

      1. Jeg har prøvd å registrere meg hos dem på Discovery + men fikk bare svart skjerm så det er bare tull etter min mening, fikk ikke menyen som du kan registrere deg og velge pakke du vil ha så nei.

      1. Kanskje det men jeg velger å ha det slik det er med de gratis sidene som NRK sin nett tv for jeg har ikke råd til å ha slike betalings tv tjenester.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg