Da er det 2 dager igjen til jul, hentet en pakke i posten i går kveld.

 

 

 

Nå er det to dager igjen til julaften og jeg skal ha en fin helg, gleder meg litt til middagen på hotellet mellom klokken 14 og 16 på julaften to timer avbrekk av og være helt alene.

 

I dag er det noe som kalles drekkerdagsnatta her i byen, pleier å være full fest og mye bråk men det er noe jeg er vant til her i huset for her er det bråk fra klokken 21.00 til langt på kveld/natt hver eneste dag.

 

I går kveld så trasket jeg meg ut klokken 20.00 og hentet en pakke fra en av mine lesere, fikk aldri noen hente melding på telefonen og ingen i posten heller. Da jeg kom ned så hadde jeg skrevet opp kollinummer og sendingsnummer og da fikk jeg den ut med en gang, de hadde ikke sendt ut noen på den pakka det er jo rot fra deres side.

 

Takker så mye til denne personen som selv veit hvem er, er bare mellom henne og meg der var det mye godt så nå skal jeg kose meg i jula.

 

Nå skal jeg snart ut på tur i sola.

 

Lag dere en kjempefin og stressfri dag jula kommer på søndag enten du er ferdig eller ei.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit

4 kommentarer
    1. Koselig at det har kommet pakker til deg, og det er mange snille engler der ute. Kos deg med middagen dit du skal, og så håper jeg at du blir kjent med noen.
      Vært lite innom og formen er ikke helt på topp. Ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er det huff da er du dårlig håper du blir fort rask igjen. Jeg skal jeg kose meg på middag på hotellet, skal prøve å bli kjent med.

        Ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg