Da er denne helgen snart over, i morgen er det mandag og ny uke.

 

 

 

Dagen i dag startet med frokost så ble det en tur ut, ja jeg startet dagen med en tur og da fant jeg noen flasker rundt om i byen det regnet så det ble ingen lang tur.  Handlelisten er skrevet til morgendagens handletur, har klargjort tre store bæreposer med pant som jeg skal ta med i butikken.

 

Har også vært i vaskekjelleren og vasket klær, godt å få gjort det skulle gjerne hatt vaskemaskinen i leiligheten men det har jeg ikke plass til ikke på badet for da må jeg bære vaskemaskinen ut i gangen for å ta en dusj og bære den inn igjen når jeg er ferdig.

 

 

Neste uke blir jo en oppstykket og delt uke for det er påske, men det er greit med en langhelg jeg skal være hjemme by påske er jo helt greit. Gå turer i byen og gjøre det jeg pleier, håper det blir fint vær med sol og litt varme da blir jeg mer motivert til å gjøre andre ting også.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. God påske til dere også, på tirsdag hadde jeg en kjempefin dag med Bunny. Ellers så skal jeg ha by påske i den lille fine byen vår.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg