Da er denne dagen blitt til kveld, har ikke gjort stort i dag vært på en liten tur da.

 

 

 

Dagen startet veldig rolig og frokost og blogg lesing, frokosten var kjøleskaps grøt noe som er mettende og godt og lett å lage.

 

Så ringte telefonen og det var venninnen min som lurte på om jeg ville komme på kaffe, det var et kort og enkelt svar og det er ja for ellers så hadde jeg vært  inne i hele dag. For å våkne til nysnø igjen var ikke det jeg liker best, nå vil jeg ha vår og sol og varme nei nå får jeg slutte å klage på været for det er noe vi ikke får gjort noe med. Og da er det godt å ha noen og skravle med over en kopp kaffe eller to, var også oppe og handlet for henne, er mange nå som handler som om det ikke er butikker som er åpne i påsken. Jeg skal ikke ha så mye til påske  for mitt mat budsjett i påsken er det samme som ellers i året, og i det budsjettet så inngår ikke noe godteri eller lammestek for det er for dyrt skal ha en pakke med kakao porsjons poser den er det ti poser i til 36 kroner og da er det noe annet som må vekk den uka.

 

Nå er jeg trøtt og sliten så nå sier jeg god natt til dere alle.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja jeg må ut en tur om dagen minst ellers blir jeg helt ute, eller for å si det rett ut så hadde det vel klikket for meg hvis jeg bare satt inne.

        Her blir det en stille og rolig påske ingen planer annet at jeg veit at det blir bare meg her i påsken som alle andre dager.

        Ønsker deg en kjempefin påske når den kommer. Ønsker deg en fin dag i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg