Da er dagen startet og dette ser ut til å bli en fin dag.

 

 

 

Ja nå har jeg sittet og lest blogger og alt det andre nå sitter jeg med kaffekoppen og lurer faktisk på hva jeg skal skrive i det første innlegget for i dag, leste på nyhetene at det brenner i ett parkeringshus på sola flyplass og at det startet i en elbil. Da lurer jeg virkelig på om det er så veldig sikkert og ha den type biler på veiene når de er så brannfarlige og er ikke så lette og få bukt med brann i en slik bil, da er det heller bedre og finne andre måter og produsere dem men er det så bra for miljøet da at det skal produseres brannbomber over en hver pris. For branner forurenser de også og det står jo flere biler i brann bare på grunn av en liten elbil, glad jeg ikke har førerkort og bil for det hadde blitt dyrt i lengden uansett. Da tar jeg heller buss og tog eller rett og slett bruker beina for det er jo ikke farlig å gå verken for deg selv eller omgivelsene dine ikke enda i allefall, for snart er det farlig alt mulig for deg og helsa nå er kaffe og andre varme drikker også farlig men det driter jeg i for man må jo få lov til og kose seg når en lever.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg