Da er dag to i november blitt til kveld, hva har jeg brukt dagen til tro.

 

 

 

 

Det har snødd mye i dag og det har vært dårlig brøytet, men har vært ute på en tur det er utrolig lite tomflasker å finne nå for tiden de er jo blitt borte under snøen.

 

Fikk mail med faktura grunnlag i dag tjente 614 kroner i september, får utbetalt 296 kroner sånn ca de pengene kommer nok ikke før på mandag så det blir lite å rusle med i helgen men det må bare gå det.

 

Ellers så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid som jeg pleier og si, har brukt mye tid på sofaen noe som er godt når formen er sånn passe dårlig. Har satt meg opp på liste så jeg får vasket klær på søndag for det trengs, har også vasket over gulvet for det trengtes for å si det pent.

 

Nå er det håndball kamp for herrene akkurat nå spiller Spania mot Nederland akkurat nå leder Spania 24 – 22, Norge skal spille mot Danmark på tv2 direkte klokken 19.00 det blir spennende å se hvordan våres gutter klarer seg mot Danmark begge lag er jo kjempe gode ja alle fire lagene er det.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen ! Synd jeg bor langt unna Kongsberg. Skulle da ha invitert deg på kafe! Tenkte på en ting, her jeg bor er det Mental helse, de er ganske sosiale og aktive, og er med folk i alle aldre. De har og noen turer, og da betaler de ikke skyss for eks. Men de betaler vel for mat da, på turer. Men er mest gåturer i nærområdet, og styremøtene en gang pr måned er åpen for alle. Og noen har fått gode venner der og, veit jeg. Har ei venninne som er med der. Mulig du har vært innom der du bor og, hva veit jeg. Og at du veit om det, men ikke ønsker å være med der. Det passer ikke for alle heller. Men tenkte bare å si det ihvertfall. Ønsker deg ei fin helg, her snør vi ned. Liker ikke snøen, alt blir så tungvindt, men fint er det. Vi må gjøre det beste ut av det!

      1. Det hadde jo vært koselig. Vi har mental helse her også veit ikke hvordan det drives her, skal undersøke hva de har her så takk for tipset.

        Her sluddet det i går og det gjør det i dag også, har regnet en del også er dårlig med brøyting også så alt blir så tungvint å gå er noe herk om dagen ja må gjøre det beste ut av vær og føre for det er jo noe vi ikke rår over.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Huff den snøen, den kunne vi gjerne ha sluppet. Synes det er så kaldt, men det er bare å kle seg godt.
      Flott at det kommer litt ekstra penger på konto, kommer vel inn snart vil jeg tro. Vi sliter vel alle på hvert vårt vis. Klem til deg fra meg.

      1. Ja den snøen kunne jo bare ha latt være og komme for nå regner det ute og da blir det glatt og flom over alt, jeg kler meg varmt og går ut på tur uansett vær brodder på og ut å gå.

        De kommer nok på mandag da blir de satt på sparing, så får jeg se om det blir noe ut av den sparingen for alt er så dyrt nå om dagen.

        Ja alle sliter på en eller annen måte, mange som sliter med å få endene til å møtes sånn er det med alle eller mange gjør det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg